Neden boyu küçük olanlar hakkında böyle bir söz söylenmiş? siz buna inanıyormusunuz?
Not:Uzunum :D
Not:Uzunum :D
Birisi derdi;
"-Aaaa, sen bak bunun böyle çebiç kadar olduğuna... O ne hindir oooo... O yok mu, o? Bir o kadarda yerin altında var onun boyunun..."
Bilemiyorum, neden öyle deniliyor acaba. :D
Ben inanmiyorum uzun boyluyum ama bendende korkabilirler 😄
Boyu kısa olanın şeytani fikirleri uzun oluyormuş :D
Cevap
1Cevap
Valla bilmiyorum bende küçüğüm aslında ama kimseye zararım olmaz 😁
inanmıyorum, görünüşe aldanmıyorum
Saçma esprimsi bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar