Çok mu kötü biriyim ben? Mutlu olmayı haketmiyor muyum sizce?

Yaklaşık iki yıl önce çok büyük hatalar yaptım, 10-11 ay kadar kurtulmam mümkün olmadı. 10-12 kişi benim yüzümden birkaç ay da olsa içeri girdiler. Mahkemelerimiz hala devam ediyor. O olaylardan sonra antidepresan ve uyku hapı olmadan yaşayamadım. Psikolojik tedavi görüyorum. Çıktığım her erkek beni kullanmaya çalıştı, hala da öyle. Bulduğum her fırsatta içmeye çalışırım. İnsanlar yüzüme iğrenir gibi bakarlar. Ailem de zaten boşverdi beni. Çok mu kötü biriyim ben? Mutlu olamayacak mıyım hiç?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Çok mu kötü biriyim ben? Mutlu olmayı haketmiyor muyum sizce?
Cevapla