Güneş ışığı beni çok rahatsız ediyo? Aydınlıktan nefret ediyorum?

Karanlık illaki sevilir ama aydınlıktan nefret etmek insanlara garip geliyo. karanlığı ben çok severim sürekli odamda ışıklar kapalı otururum. perdelerim falan ışık geçirmez siyah gündüzde karanlıkta oturuyorum. sabah uyandığımda perde ufacık açılmış içeri ufacık bir aydınlık giriyo olsa sırf o sebeple uyanıyorum ki odamda güneş gören bir yerde değildir o kadar cansız ışık bile çok rahatsız ediyo. biyere gidip geliceksem havanın kararmasını bekliyorum. Neden bu kadar rahatsızlık veriyo acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Ohh yalnız değilmişim 😂
Güneş ışığı beni çok rahatsız ediyo? Aydınlıktan nefret ediyorum?
Cevapla