Ölmekten korkmuyorum, cehennemden korkuyorum.
Yakın olduğum kişilere intihar edebiliceğimi anlatıyorum.
Neden böyleyim?
Yakın olduğum kişilere intihar edebiliceğimi anlatıyorum.
Neden böyleyim?
İntihar etmek isteme nedenin nedir? Ayrıca cehennemden korkmadan önce arkanda gözü yaşlı birilerini bırakmamayı düşün, o zaman daha caydırıcı olur. Sonra cehennem korkusu da eklenince çok büyük bir sorunun yoksa canına kıymazsın. Ayrıca psikolojik destek almanı öneririm. Büyük olasılıkla yeşil, kırmızı reçeteli ilaçlar kullanacaksın.
Aslında bu bir insan hayatında çelişkidir sanki yaşadığımız sıkıntıların en büyüğü bizler de var sanarak da gözümüz de çok fazla büyütüyor ölünce sanki sorunların gideceğini sanıyoruz ve şu bir gerçektir ki yaşamak hepimize güzel geliyor bundan dolayı da ne yardan ne serden misali vazgeçmiyoruz ikisinden de
Kuracak hayallerın yasayacak gerceklerın yoktur canın sıkılıyordur e öleyim ben bari dıyorsundur belkı hem neden acele edıyorsun kı zaten öleceksin
Cesaretin olsa düşünmezdin bile şimdi yoktun iyi ki cesaretin yokmuş
Cevap
13Cevap
Çok depresifsin be gözüm ;) Hayatta bu kadar karamsarlığa gerek yok ;) Zaten kimse ölümsüz değil bir gün ölcez o gün gelene kadar hayatını yaşamaya bak sürekli ölümü de düşünme gülümsemeyi de unutma :D
özelden yazarsan sana bişey anlatmak istiyorum yazmazsan da sen bilirsin umarım intihar etmezsin...
Valla ayi durumdayiz harbiden anlatiyrm intahar etmek istedigimi bana manyakmisim gibi davraniyorlar uzaklasiyorlar benden asil deliler kendileri oldugu halde
Intihar etmeyi düşünmek bile intihara tesebbustur.
Hatta keske olsem. Olmek istiyorum gibi cumlelerde..
Psikolojik destek almalisin. Majör depresyon yasiyorsun. Bilgin olsun.
Psikolojik bir dengesizlik yaşıyor olabilirsiniz. Bir psikologla görüşmenizi öneririm
neden intihar etmek istiyorsunki? hayat ve yaşamak bu kadar güzelken !
Seninki boş serzeniş. Sadece aciz izlenimi verirsin.
yeme bizi olmektende korkuyorsun. cehenneme gitmektende ne derdin sikintin var? ölumun bir kurtulus olacagini dusunme
Sende bir tuhaflık var anlamış deılım inanki mutsuz musun morelınmi bozuk hayırdır
Bende ölmek istiyorum neden ise bir türlü olmuyor. s
İntihar etmeden önce sinemaya gidelim mi beraber?
geçerli bir nedenin var mı?
Neden böyle birşey düşünüyorsun
Kişilik bozuklugu ruh sağlığı tedavi olmalisin
36-45 yaş olmasaydı gençlik bunalımı derdim.
Aynen senin gibi düşünüyorum ama cehennem...
sallıyorsun intihar edecek insan eder.
Allah korkusu
Az laf, cok icraat.
Psikolojiktir o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar