Saçma sapan seylere çok gülüyorum içimden geliyor

uzun süre vicdan azabı çektim çok ağladım ve şu an çook fazla gülüyorum kafayımı yedim ?

Güncellemeler
+1 yıl
ya öyle böyle değil böyle içimd ebi ates yanıyo hiç sönmüyo vicdan azabı cekiyorum ama hergun saatlerce gülüyorum arkadaslarımda çok saskın ve çok yüksek sesle gülüyorum önlem alamıyorum kendimi durduramıyorum herkez ters ters bakıyo
Güncellemeler
+1 yıl
vicdan meselesi çok uzun bi ikizim var buraya yeni tasındık bizim olayımız yasıtlarımızınki gibi ask diyil iste çok sıkıdık arkadasımız yoktu babam polis diye aralarına almadılar bizde internetten stardoll diye bi moda oyunu bulduk orda oyun oynuyorduk ve çok yasıtlarımız vardı iste kardes gibi arkadslarım oldu ama hiç fark etmeden onları kırdım ve yalan söyledim sırf benle arkadas olsunlar diye sonradan büyük bi hata olduğumu anladım ve söylemem gerekiyodu bende herseyi anlattım küstüler pismnm
Güncellemeler
+1 yıl
bi kaç tanesiyle barıstık iste aramız gayet iiyi ama böyle bi kötülük yaptığım için kendimden utanıyorum kimseye bisey diyemiyorum kendimden nefret ediyorum
Saçma sapan seylere çok gülüyorum içimden geliyor
Cevapla