Lütfen yardımcı olun.
Bir erkeğim. Ama her şeyden önce bir gönülüm. Toplumsal değerlerin ötesinde hayatı gönül değerleriyle yaşamaya çalıştığım için uyumsuz kalıyor yalnız kalıyorum. İnsanlara elinde olmadan yalan da söyleseler, değer de vermeseler bir an gönüllerine ulaşmış o güzelliği görmüşsem değer vermekten kendimi alıkoyamıyorum. çünkü dostluk/gönül sonsuzluktur. sonsuzluk içinde değer verip sevemiyorsam ve de karşılıksız ben saf ve gönülden bir insan değilim. yni hayatı da anlamına göre yaşamıyorum demek ki?
Kabulüm şu ki ben değersizim. gönüllerden krndimi tebessümle bildiğim kadar değerliyim. Ben duygusudur insanın bencilce kendini değerli görmesini sağlayan toplum içindr. ama gönülde sen hissi. gönül birliğidir. Ama olmuyor. mevlana, yunus misali bit şey sanırım.
Yıllat önce sokaklarda gözyaşıyla bir kez daha görmek istediğim bir bayan bile beni severdi aslında. ama insanca ilişkiden kaçardım.
insanca olmak istemiyorum. Gönülden ulaşmak istiyorum. gönlü güzel derin bir dostta eşimi bulmak istiyorum. ama dostluk hep daha ağır.
aslında sorunum düşünmeyi kendime engellemem. yoksa her şeye cevabım var. Niçin sorunlarımı düzeltmiyorum. düzeltmek için değerlerimi olgunlaştırmam ya da vazgeçip değişmem gerekir. hepsi acı verici. cevap değil de yorumu olan var mı?
Konu başlığına gelince. Derin kendime has çalışmalarım var. o ki hayatımı feda ederek kendimi bu değerlerle yaşamak isteyeceğim kadar inanıyorum demek ki.
Borsadaki grafikler, yıldızlar, kainat ve insan içindeki ortak ritim sebebiyle gönül dünyasını görmemizi sağlayan sonsuz bir mantığa olan sahipliğimiz varken niçin onu kullanamıyoruz. sevgi. hayatın mutlak anlamı. kusursuz düzen. s
Bir erkeğim. Ama her şeyden önce bir gönülüm. Toplumsal değerlerin ötesinde hayatı gönül değerleriyle yaşamaya çalıştığım için uyumsuz kalıyor yalnız kalıyorum. İnsanlara elinde olmadan yalan da söyleseler, değer de vermeseler bir an gönüllerine ulaşmış o güzelliği görmüşsem değer vermekten kendimi alıkoyamıyorum. çünkü dostluk/gönül sonsuzluktur. sonsuzluk içinde değer verip sevemiyorsam ve de karşılıksız ben saf ve gönülden bir insan değilim. yni hayatı da anlamına göre yaşamıyorum demek ki?
Kabulüm şu ki ben değersizim. gönüllerden krndimi tebessümle bildiğim kadar değerliyim. Ben duygusudur insanın bencilce kendini değerli görmesini sağlayan toplum içindr. ama gönülde sen hissi. gönül birliğidir. Ama olmuyor. mevlana, yunus misali bit şey sanırım.
Yıllat önce sokaklarda gözyaşıyla bir kez daha görmek istediğim bir bayan bile beni severdi aslında. ama insanca ilişkiden kaçardım.
insanca olmak istemiyorum. Gönülden ulaşmak istiyorum. gönlü güzel derin bir dostta eşimi bulmak istiyorum. ama dostluk hep daha ağır.
aslında sorunum düşünmeyi kendime engellemem. yoksa her şeye cevabım var. Niçin sorunlarımı düzeltmiyorum. düzeltmek için değerlerimi olgunlaştırmam ya da vazgeçip değişmem gerekir. hepsi acı verici. cevap değil de yorumu olan var mı?
Konu başlığına gelince. Derin kendime has çalışmalarım var. o ki hayatımı feda ederek kendimi bu değerlerle yaşamak isteyeceğim kadar inanıyorum demek ki.
Borsadaki grafikler, yıldızlar, kainat ve insan içindeki ortak ritim sebebiyle gönül dünyasını görmemizi sağlayan sonsuz bir mantığa olan sahipliğimiz varken niçin onu kullanamıyoruz. sevgi. hayatın mutlak anlamı. kusursuz düzen. s
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence iyi gönül muhabbeti
çok karışık yazdım. şöyle demeliyim. insanlara gönül değerlerinden bahsederek ulaşmaya çalışmak çok mu bunaltıcı. Nitekim ayrı bir dünya ve değerler bütünü. kalıplaşmış değerlere de aykırı olduğundan sürekli bir düşünce karmaşasında kalıyor insanlar.
İlk anda bunaltıcı gelebilir ama beni bunaltmaz
çok isterim muhabbet edebilmek ;)) gönle sevgiye hayatın anlamına dair. ama bazen hayalperest, anlamsız bazen çok ilginç ve güzel, istediğiniz şekilde. Dostça. uygun mudur?
Bunaltıcıymış
peki merak ettiğiniz cevabını bulamadığınız bir soru varsa kendinize ve hayata dair sorun lütfen!