Merhaba arkadaşlar görüşlerinize ihtiyacım var aslına bakılırsa arkadaşlığa dostluğa çok fazla önem veren biriyimdir. Onları ailem gibi görür fazlasıyla önemserim ama bu durum çok farklı iki arkadaşımı tanıştırdım ikiside uzun senelik ve en yakın arkadaşlarım biri kız diğeri erkek uzun süre oldu tanıştıralı fakat son 2 haftadır benden daha çok sık konuşup görüşüyorlar fakat ben bunu nedense kendime yediremiyorum ve fazlasıyla kiskaniyorum elimde değil sürekli bunu aklıma takip düşünüyorum bu bana kendimin kötü biri olduğunu düşündürüyor ve onlardan istemsiz bir şekilde uzaklaşıyorum napmaliyim?
Not : sevgili olma gibi bir durumları yok kız olan erkegin yakın arkadaşıyla uzun bir süre sevgili oldu.
Not : sevgili olma gibi bir durumları yok kız olan erkegin yakın arkadaşıyla uzun bir süre sevgili oldu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar