Benim tanıştırdıgım arkadaşlarım benden yakın oldu napmalıyım?

Merhaba arkadaşlar görüşlerinize ihtiyacım var aslına bakılırsa arkadaşlığa dostluğa çok fazla önem veren biriyimdir. Onları ailem gibi görür fazlasıyla önemserim ama bu durum çok farklı iki arkadaşımı tanıştırdım ikiside uzun senelik ve en yakın arkadaşlarım biri kız diğeri erkek uzun süre oldu tanıştıralı fakat son 2 haftadır benden daha çok sık konuşup görüşüyorlar fakat ben bunu nedense kendime yediremiyorum ve fazlasıyla kiskaniyorum elimde değil sürekli bunu aklıma takip düşünüyorum bu bana kendimin kötü biri olduğunu düşündürüyor ve onlardan istemsiz bir şekilde uzaklaşıyorum napmaliyim?
Not : sevgili olma gibi bir durumları yok kız olan erkegin yakın arkadaşıyla uzun bir süre sevgili oldu.
Benim tanıştırdıgım arkadaşlarım benden yakın oldu napmalıyım?
Cevapla