Konu acan bir tip degilim ama hayattan sogudum hep yanlız kalmayı kendimi baska seylere vermeyi bile kabullenmeye calıstım sırf bu yüzden. Yakından baktıgımda gayet güzel bir yüzüm var büyük falan degil ama uzaklastıkca sekilsiz büyük biseye dönüsüyo gözlerim kücülüyo falan cok kötü bir durum var mı görüşünüz varsa söleyin ihtiyacım var gercekten..
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu bir görüsü olan :S
Aynada Uzaktan Yüzüm Cok Büyük ve Sekilsiz Görünüyor neden?
En İyi Cevaplar