Türbanlıların bu siteyi kullanmasını doğru buluyor musunuz?

Yani türbanlı deyince insanlar fazla şey bekliyor. Dar giyinmemeli makyaj yapmamalı gibi. Bu ara fazla türbanlı görmeye başladım sitede. Doğru bulmuyorum şahsen. En azından fotoğraf koymamalılar diye düşünüyorum.
Türbanlıların bu siteyi kullanmasını doğru buluyor musunuz?
Cevapla