yeterı kadar mısır unu
yeterı kadar toz seker
bu karısımı temız cılde sureceksın haftada 4 kez uygulayınca tuylerden kesın kurtulacaksınz dıyor bu kürü deneyn var mı faydasını goren bır kac kısı denedık demıs ama cıdden bu sıtede var mı acaba
lazer yaptirdigin yer güvenilir olmali. 5 yildir yaptiriyorum yazmisin ama lazerin bin tane cesiti var . Acaba sen hangisine yaptirdin bir cogu sadece kil köklerini uyutuyor. Uzun süre diyelim ki bi iki sene cikmasini engelliyor, böyleleri kalici cözüm elbette degil. Yaptiracaksan Alexandraite yada Diode lazer yaptir. Bunlar en iyisi cok arastirdm ben su an Diode yaptiriyorum bu son teknoloji. Sen gittigin yerdeki lazer makinesinin adini biliyor musun?
evet canım once dıode yaptırdım sonra alexandr sonra alexand candela .. ama bıtmedı sımdı ıgnelı yaptırmayı dusunuyorum ıns faydası olur ıgnelınn guzellık merkezıne gıdecegım ıstanbulda olsaydım keske
İsin zormus o zmn ama igneli bncede ise yarayabilir. Nerde yasiyrsn ?
b.kesır gıdecegım bu hafta bakalım ıse yarıyacakmı
İnsallah yarar bildigim kadariyla o yuzdeki tuyler icin daha iyi ince tuyler ya
bıyıklarım ve sakallarım var. ikisini de bırakıyorum bazen bıyıklı hatun oluyorum. gurur duyun bıyıklarınızla! biz bitaneyiz.
bız sakallı olabılırız ama onlar bırakamaz kıh kıh kıh :D
Ben 2 bucuk yil lazare gittim yuzumdeki tuyler icin sadece cenemin altinda cikiyodu ama simdi goz cevremde bile cikiyo lazer ince tuylerimide cogalti kalinlastirdi lazer cozum degil 3 yil once 1000 lira verdim iyo yerdede yaptim ama daha beter oldu simdiki aklim olsaydi gidermiydim lazere yuzum daha beter oldu
Ayni benim durum napsakki.. bitirecrgine arttiriyor daha
öncelikle merhaba arkadaşım , yaşadığın bu durumun daha kötüsü kız yeğenim de var lazer görmüyo kılın dibini siyah olmadığı için tedavi yöntemleri arıyor oda .
işte yok lazer gorse nolcak bıtırmıyorkı tuy azaltıcı kremlerde para tuzagı yuzum için dokmedıgım para kalmadı kac yıl oldu ben ıstemedıkce onlar benı ıstemeye devam ettıler ozgur bırakacagım canıma yettı vallas
çok üzgünüm keşke bi yöntemi olsa :( yeğenim çok güzel bi kız sarışın yeşil gözlü ama bu yönünden nerdeyse hayata küsücek . İnş. bi çözüm bulursunuz ikiniz de .
Konuyu hortlatiyorum ama ise yaradi mi bu kür 😄
Denemedm arastirdim ise yaramiyormus ne yazi 😣
Cevap
17Cevap
Yağmurlu dönemlerde dışarı çık toplayabildiğin kadar salyangoz topla...Onları kaynar suda bi güzel haşla.Suyunu süz.Bir adet tavşan ayağıyla bir güzel uygula kıllı yerlerine.Sonra "thüydökem sogra çhıkhan tüyshekem" sözlerini üç defa tekrar et...Kesin çözüm...
şu an ne durumdasın? Benimde bu sene yüzümde tüylenme oldu hormon testi yaptırdım hepsi normal cıktı.. tüylerim artık belirgin ve rahatsz edici olmaya başladı 1 senedir araştırıyorum nereye gidim ne yapım de geçsin ama bisey bulamıyorum lazere gidenlerin hepsi pişman kimileri ağdayla kimileri jiletle alıyor ben napicam bilmiyorm gunluk 3 doz agliyorum bu yuzden lanet olsun off 😔
Arkadaslar tuylerle ilgili lutfen ciddi yorumlar yapalim nisanlim esmer ve gerdaninda yogun bir sekilde tuy cikiyor agda.. Lazer... Tuy dokucu... Su an gerdani kabuklsmis bir durumda butun bunlaro benim icin yapiyor bende uzuluyorum... Konuyla ilgili ciddi olarak yorumlarinizi bekliyorum
Hic birsey cozum degil arkadasim omru lazer merkezinde gecmis biri olarak soyluyorum duzenli agda yaptirmaktan baska care yok
Kızlar benim de çene altında sonradan kıllanma oldu nefret ediyorum bundan. Alex cihazına ben güvenmiyorum açıkçası Berasmus lazere gitmiştim çok iyidi uzun süre deneyemedim maalesef ama önce ağdayla alıp üzerine lazer yapılıyodu rahat 1 ay çıkmıyodu normalde hafta dolmadan kök gösterir en ufak tüyleri bile görüyodu devam edemedim şimdi bioderin yüz tüy azaltıcı kürünü aldım ağda yaptıktan sonra sürüyorum hafif inceltiyor geç çıkarıyor bunla idare ediyorum
sorun iyi ama açıklaman çok abes lazer nasıl çözüm değil ? 200 tl ye yüz bölgene lazer yaptır bak bakim çıkıyomu ben yaptırdım 2 senedir hiç kıl tüy yok. madem şikayetçisin paraya kıyacan
5 yıldır lazer yaptırıyorum sence kıymamısmıyım
bende anlamadım ya ıstanbulda yasamam lazım burlarda rekabet yok ne iştir neden bıtmedı bılemedım ... hormonlarımda duzgun :) hayırlısı
öle deme jullerı dusuk tutuyorlar gelde sınır olma:)
çözümmü bulacaksın yoksaburda reklammı yapacaksın benı
arkdaşım bı güzellik salonunda çalışıyodu geçen gün yanına gittim böyle bi işlemle uğraşıyodu kaliteli bir salona git
işlem derken ne yapıyordukı
lazere düzenli gittiyse çözüm oluyor en azından azaltıyor diye biliyorum?
yok ablam lazere gıttım 5 yıldır dahada arttı ne yuzsuz seyler ya anlamadım gıttı denemedıgım sey kalmadı servet doktum yok yok bıtmedıler ozgur bırakacagım artık
hadi ya kötü olmuş:( Peki alınca sivilce çıkıyor mu yüzünde
lazerde sıvılce olmuyor agdada da ole ama bıtmıyor aynı kalıyor hatta dahada kalınlasıyor kızmıyım erkekmıyım bellı degıl
Horman bozukluğu olabilir hastaneye gidip bir test yaptırabilirsin .
yaptırdım kac kere yaptırdım normal cıktı .. bu yuze ne kullansak ne uygulasakkı
Doktor kör mü acaba ? Görmüyo mu ya o kılları , insan bir ilaç verir .
dıane35 ve aldactone verdı 3 ay kullan dedı bı ıse yaramadı bak bugunde gıttım oda aynı ılacları verdı 6 ay kullan dedı kan tahlılı yaptırdım carsamba goturecegım .. ultrasyonla baktı senın tuy köklerın cok calısıyor dedı :D
Hahah çalışkanımdır azizim deyip geyiğe vursaydın :D Ama bak süre uzamış 3 aydan 6 aya çıkarmış doktorlarda , yüzdeki kılların akıllanıyo mu yoksa?
halbukı doktorda cok matraktı bu sıtedekı gıbı olamıyor ınsan gercek hayatta aklıma hemen esprı gelmıyor :D keske burda oldugum gıbı olabılsem :D bugun basladım kullanmaya hapları bır tanesı dogum kontrol hapı evlımısım gıbı her gun almayı unutmamalıyım :D akıllansa ıyı olurlar keske yuzumde cıkacagına sacımda cıksalarmıs .. baktım bıtmıyorsa amelıyatla cınsıyet degıstırırım bır ıse yararlar :D
Ha evet bence de iyi bir alternatif çözüm olabilir :D Şey ama doğumgününü söyleyiverirsin bana da birkaç traş losyonu , bir traş takımı alıp getiririm askeriyenin önüne :D
emret komutanımdakı kız gıbı olurum sonra hanı su erkek oldu dıye dedıkoduları cıkan sımdı ısmı aklıma gelmedı :D Allah razı olsun bacım büyük sevaba gırersın hergun traş hergun traş döndugumde de askerlık anılarımı dınlersın kıııggzzz :D
Ha yok almıyım onu, ağbim yeni geldi askerden bir şey de diyemiyom yeni geldi diye ama yok anamm erkeklerin iç güdüsünde var kesinlikle yani iki muhabbet edelip hoop konu eninde sonunda yine oraya geliyo ,şimdi seninkileride dinlersem kafa göz yamulur benim ,en iyisi mi ben traş takımına vericeğim parayı gidip askeriyeye veriyimde sana askerlik yaptırmasınlar =)
nasıl hepsi boş. bilen birine gidersen lazer gayet kalıcı. en küçük tüyleri bile yakması lazım kendini yenilememesi içün :)
ıste bende o yuzden saısrıyorumya kac yıldır gıttım hıc azalma olmadı aksıne artt:)
küçük olanları da yakmalılar :) iyi bilen birine git:)
işte burda yok ıyı rekabet yok 1-2 tane var okadar :)
başka şehirde yaptır o zaman düzenli olarak :) biraz zahmetli olur ama değer
boşuna uğraşmayın, bütün türk kızlarında genetik bu. Naparsanız yapın bıyıklarınızdan sonsuza kadar kurtulamassınız. Sizin adınıza Üzülüyorum ama yapcak bşi yok:(
en azından bızım ıcın üzülen birilerinin olması gururumuzu okşuyor
lazer yaptırmak için en ideal yaş ve yaptıkları yaş 18 şuan 18-24 yaş aralığındasın peki sen ne zaman yaptırdın ? :D
sözde 5 yıldır yaptırıyosun ya :D dobra ol harbi ol gel kafatasımı yee
bebegım 19 yasımdan berı lazer yaptırıyorum yuzume 3 farklı yere yaptırdım ve şu an 23 yasındayım ve ılk gunku gıbı kıllarım saglıklı :D
kelle paca sevmmıyorum tatlım :D ama kahkayı patlattırdın bana :D ıgnelı epılasyon deneyecektımde su kürü uygulayayım bakalım ıse yaramadı ozaman ıgnelı :D
5 yıldır yptırıyom demişsin yalancıı şey
19 yasımdan berı yaptırıyorummm abllaaaaaa :D yalancılkla ne ılgısı var 10 yıl damı bıtıyor bu tuyler sen kurtul gel vlla gel benı bul duacın olcam alnından öpcem o marul marul saclarını salatama dogruycam gurban olcam sana ne olıyım da :D
ben lazer yaptırıyorum yanak bölgesine çok işe yarıyor tüyler ince ve 3 ayda bir çok az çıkıyor hala gidiyorum seans bitmedi hemen git bir an önce
istanbul'da mi ?
eski patronum yaptırdıydı.. öncesinde ayı gibiydi.. ormanda görsen haykırarak kaçardın.. lazer yaptırdı kirli sakalla dolaşıyo şimdi :D
5 yıldır lazer yaptırıyorum zaten tuyler daha da arttı tesekkurler :)
heryerde var bir istanbulda yok bilgine :))
Heryerde oldugunu biliyorum ama sen memnun kaldigin için sordum istanbul'da mi yaptirdin diye
adanada yaptırdım on numara memnunum:) , huzur verici
Makineninj adi ne ?
Alexandrite , en kral makina bu şimdilik öyle biliyorum
Seansi ne kadardi
40 50 tl falan
jullere dıkkat et yuksek derecede atıp atmadıklarına kımısı düşük derece ıle atıyor sonun benım gıbı olsun ıstemem .. fakat yüz bölgesıne lazerı tavsıye etmıyorum benım cogalttı ya
benim iyi gidiyor , kıllara göre düşük yüksek ayarlıyorlar
temennim iyi gider inşallah:))
lazerle sonsuza dek kurtulabilirsin ne yumurta akı deli mi gipti
lazaere 5 yıldır gıdıyorum kurtulamamısım ölene kadar lazer yaptırıp servet dokmek ıstemıyorum
yaşın kaç peki?
23 yasındayım
çok erken yaşlarda tüylenme yeni yeni başladığı zaman lazere başlanırsa kesin çıkmıyor da sen 18 yaşında başlamışsın geç kalmışsın biraz
kac yasında baslamalıydım
onu bilmiyorum ama eski kız arkadaşım çok küçükken başlamış hiç bi yerinde tüy yoktu
eyvallah panpa :d
gece yolda bir bayan gördüm sakalları benden çok çıkmştı .d.d gillette mach 3 hediye ettim .d.d
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum burnumdaki noktalardan ve tüyden nasıl
kurtulurum fikri olan?
Yeşil kurbağa kanı temizlenen yere sür orda tüy çıkmaz diyor ibni Sina şifa kitabında inşallah işe yarar sizde başkalarına nakledersiniz
benim bildigim şeker kıl kökünü besler. ne alaka şeker
bende anlamadım denek lazım haftada 4 kez yapacakmıssın belkı çivi çiviyi söker
cx. ağdalarda bile şekersiz olanlar tercih edliyor sir ağda ona deniliyordu heralde sen tut şekeri direkt yüzüne sür bnce yapma derim. azaltym derken cogalr.
iğnelı yaptırmaya karar verdım .. inş işe yarar
lazermi _? bende yaramadı ama..
lazert 5 yıldır yaptırdım dahada arttı mahvoldu yuzum .. iğnelı epılasyon bu ... lazerle ılgısı yok .. fkat ızmır bolgesınde yada istanbulda ysasaydım tuylerımden kurtulurdumda rekabet ortamı olmayınca mmıllet kafasına gore takılıyor jullerı düşük tutuyorlar tıcaret amaclı anladın sen ne olursan ol kımsenın umrunda degıl onlar gelıre bakıyorlar senden o tuyler gıtmesede olur
beni ekleyebilirmisiniz _? bazı sorularım olacak size
kıllı tüylü pis kadınlardan nefret ederimm ıyy öööööğğğğğğğğğğğğğğğğğ istifar etcem tutmayın beni
dur yogurt kasesı kapıp gelıyorum ustumu batırmaaaaaaaaaaaaaa
buyuk konusma abiiii sanada gelır benım gıbı:D
ozaman ergen dıyeyım hehe :D
lazer tavsiye etmiyorum kesinlikle çeşitli yağlar kullanılarak belki biraz azaltılabilir ama kökten çözüm olucağını hiç sanmıyorum
lazer az olan tuylerımı cogalttı ya .. tuy azaltıcı kremlerde oyle ne iş anlamadım arkadas saclar dokulurde bu vucuttakı tuyler neden tukenmez
hormon bozukluğu olabilir
memelerinle yumurta kırıp o yumurtanın sarısını bıyıklarına sürersen çıkmazmış bidaha..
hasnctır :D
memelere odaklan.
salak:D
bazen.
sen yanmışsın be asker
yandımkı ne yandım anam en son care su kürü uygulamaya karar verdım yarın malzemelerı alacagım :D
öleyım dımı ben :)
seni seven öyle sevsin (AOÇ)
AOÇ nedır kardes :D erkek olsam bole kızı sevmem :D
ole artık erkekler de yok kızlar erkeklesmeye basladı :D
karınca yumurta yağı
onuda denedım bacım
malesef yaramıyor son carem bu yazdıgım kür .. olmadı iğnelı epılasyon napayım anlamadım yuz naklı olsa daha az masrafa gırerdım hanı :D
ağda yaptır azalır hiç olmazsa
yok canm ya agdaya nereden bulastım dıye zamanında kufredıyorum kendıme
Biz de traş olmaktan bıktık be
:D o kür daha arttırmasın
heryerde yazmıs belkı cıvı cıvıyı söker mısalıdır :D
yüze de ağda yapıyolar her ay gidersin halledilir.
agda cözum degıl yavrum daha kotu yapıyor yuzu sıyah sıyah cıkıyor kasıntı yapıyor ılerıkı zamanlarda yuzde sarkmalar meydana gelır
esmerım ya :D
En iyi traş bıçağı jilette blue 2 dir
yak gitsin.
bu dunyada ya k öbür tarafa bırakma Tanrım
ecmain panpa.
bidiğin dert ya o
off off hemde ne derttt bıtmezz dert la bır bıtmıyorlar gıttı
Harun abi.
buyur koçum :D
Reyiz :D Şaka bir yana esprime çemkirmediğin için teşekkürler.
Lazer tedavisi kesin çözüm verir derim saygılar.
bu sıtedekılerın herzaman konustugu seyler alıskınım da o yuzden :D
sen cıddı bıseyde yazsan benm tuyler kanatlanıp ucup gıtmez :D
5 yıldır lazer epılasyon yaptırıyorum bacım :D banamısın demıyor hala diken gıbı:D artık para kalmadı baba kızmaya basladı servet doktum benıde dusun iliğimi imiğimi kuruttun bos yere dıyor
:// Hadi ya.
ağda yap :D
kafanı kes
sakal bırak
arada sekıl vermeyı dusunuyorum
ıyyyk bide sert sert eline geliyo mu :(
gelmez mı yaa :(
benim cenede vardı ya la adfjkvs
hadı yaa naptın onları nasıl hallettın o tuylerı gfdsa
kemige kadar kazıdım eti. oooh ne kıl ne tuy :(
cıddıydım ben ya :(
ya cımbız kıpsss
bacım sakın cımbız degırme o kalınlastırıyor metal uyarır dıye hıc duymadın mı
asdfgh dıyene bak amk sankım baby face :(
hahahaha :D cınsıyet degısıtrek mı :D
pahalıdır panpa :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar