
Böyle asalak bir hayvan olamaz, mıy mıy mıy, gıy gıy gıy. kedi sevmeyen bir tek ben miyim?

Kedileri seviyorum çünkü İnsanlardan daha merhametli
Kedileri seviyorum çünkü İnsanlardan Daha iyi arkadaş
Kedileri seviyorum çünkü İnsanlardan Daha iyi SIRDAŞ
Kedileri seviyorum çünkü İnsanlardan Daha İnsan
Kedileri seviyorum çünkü İnsanlardan ÇOK TATLILAR
Onlar sevmediğimi kim söyledi, Bak köpek öyle her yerde beslenmez diğerleride kedi gibi haz vermez kediyi seversin sarılırsın lakin bir kuş bu duyguları pek tatmin etmez :) Sen tatlı kedi görmemişsin :) Koyduğun fotoda tatlı aslında sade biraz huysuz bir kedi
Ne demek kedi sevmem 😒
cdnl.complex.com/.../1363722343_5.gif
Her an tımalıcakmış gibi geliyor korkuyorum yavruyken zararsızlar sadece ama köpekler kadar sevimli değiller :)
25.media.tumblr.com/.../...wqCk5T1re6tp3o1_500.gif
Bende gıcık oluyorum
Cevap
6Cevap
sana öylesi dekgelmiş demekki :D benim en sevdiğim hayvandır ;) bir aralar 17 ye kadar evde kedi besleme rekorum vardı ;) şimdi ise birçoğu öldü..
sevmiyor olabilirsin ama bu sana kötüleme hakkı vermez
https://www.hahastop.com/pictures/Psycho_Cat.jpg
bende sevmiyorum kedi.. hoş yavru köpek dışında hiç bir hayvanı sevmiyorum
Kedi sevmeyen insanı dikkate almıyorum hayat felsefem bu
Ben de
ya kardeşim sevgi alamıyorlar.. sevgi bekliyorlar..
son çareyi de sevgi vermede arıyorlar.. ve bu kediler sevgi verme kaynağıdır :D
Kedin olsaydı anlardın neden bu kadar çok sevdiğimizi
Bende sevmem kedileri de. Sende en çirkin kedi ftografi koymussun ☺
ben kedi severim
lütfen kibar olun Allah ın sanatıdır
Ben de sevmem ama fotolarını görünce sevimli geliyor bir anda😂
Doğadi en tehlikeli türün insan olduğunu biliyormusun kediler bizim yanımızda böcek gibi kalır emin ol ki tüm hayvanların aklı olsa tek düşmanları insanlar olurdu bu tutumlarınız yüzünden 😠
Kedi köpeğin tüyü beni rahatsız ettiği için evimde ve çevremde olmaması daha iyi.
Hiçbir 4 ayaklıyı sevmiyorum evde..
sevmiyor olman kötülemeni gerektirmiyor
Minnoş bir hayvan ama yavşak olduğu doğrudur
Ben korkuyorum cirmaliyooo :)
Sevmiyorum korkuyorum
Suna bak yaa nasil poz vermis :p ahahha
Aşk olsun :(
Kedi gibi güzel bir hayvan var mı tek geçerim en güzel en yakışıklı hayvan kedidir.
Sevmiyorum 😝
Ben seni svyrm
ben severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar