Başkasının evinde kalmayı bırak 1saati geçince bana bir huzursuzluk geliyo kıpır kıpır eve gitmek için bahane arıyorum. anneme kızardım aynı onun gibi oldum yaşlanıyorum galiba😭😭
Duş bile alıyorum. Çünkü çekingen olursam biliyorum ki düşünecek ve kendine diyecek ki acaba iyi ağırlayamadım mı? Acaba evimi mi beğenmedi? Acaba kendini üstün mü görüyor? Bunları soracak o yüzden affetmem :) Tabi görgü kuralları dahilinde olur bu saydıklarım.
Ben geniş bir insanım hatta arkadaşlarım aşırı genişsin derler. Yanımda kaplan olsa Yoruldum der üstüne yatarım. Misafirlik o en geniş olduğum konu. Bir koltuğa serilir hayatta kalkmam. Arkamdan küfr eden olsa bile dönmeye üşenen biriyim. Sizede öneririm.
Evine gidip kaldigim kisi ne kadar yakinim olsa da ben rahat ediyim diye ugrassa da kendi yatagimi ararim. Uyurum ama kendi evimde uyudugum gibi degil :D
Bende bu cocukluktan beri var ama şimdi babama bile gitsem kalamam geç saatte olsa eve dönerim şey anlamda gittiğim yerde çok ilgi görüyorum belki benim yatağımdan çok daha iyi ama ben yerimi arıyorum yoksa Ohooo evlerini altını üstüne getiririm 😉
Neden düşündürdüm? Bunu bir açıklıyım söyle bak evlenmeden öncede kendi yatağım olmadan uyuyamazdim sağ sol dönüp dururdum evlendim bildiğin 2 sene acı çektim uykusuzluktan alışmam gerekiyordu ve ben bu özelliğimi hiç sevmiyorum ailemin evine de gitsem kardeşim ya da Kuzenleriminde, rahat konusunda evimde olmadığım kadar rahatım evlerinde sorun uykuda 😊
Bence senin rahat edememe sebebin yorganı çekiştiren birilerinin olması, şöyle çift kişilik yatakta tek başına uzanmak ve sıcak yatakta esen soğuk rüzgara ihtiyacın var ben öyle düşünüyorum :)
En İyi Cevaplar