Nasıl anlatacağımı bilemedim anlamışsınızdır siz
detay detay detay detay
detay detay detay detay
bir nedeni yok aslında ben üzüldüğümde şakaklarımdan kulak arkama doğru ateş gibi bir şerit geçr sinirlendiğimde korktuğmda heyecanlandığımda ellerim bacaklarım titrer sende de bu oluyor
Nabzın şiddetli atıyo olabilir :/
adrenalin sebebi ile :) bu arada etiketleme nası yapılıyo ya msja cevap yazmıyon bari burdan cevap ver :D
@Selahattin-Timurhan cevap vermiyorum mesaja evet yanlış anlama prensip meselesi 😄😄
iyi :D al o zaman yorumda diyim :D laf atıyom arada ya :D sorun yok demi :D
@Selahattin-Timurhan yok tabi canımsın😄
;) asenam bu işte ya
etiketleme nası yapılıyo? :D
@Selahattin-Timurhan @ koyup yanına nicki yazınca 😂😂
@KirmiiziOjem :D oldu mu asenam :D
olmadı hay anasını ya ...
@Selahattin-Timurhan 2 m var😄😄
@KirmiiziOjemm Sen de ne biçim Nick Seçiyon :D zorladın
@Selahattin-Timurhan bravooooo😂
:D :D burdan gençlere sesleniyorum, bakın beni örnek alın öğrenmenin yaşı yok azmettim ve başardım :D
Muhtemelen oralara haberin olmadan baskı uyguluyorsun, damarlar sıkılıyor, bıraktığında kan akışına ve oranın şeklinin değişimine bağlı olarak sızlama oluyor ;)
demek ki senin modelinde böyle , çok sıkıntı yapma... benim nerelerime geliyo o sinyal anlatsam sayfa kapanır
Cevap
5Cevap
bende üzülünce sağ avcumun içine oluyor o his hatta diyorum acaba benim kalp burada mı
Vücut psikolojik bir reaksiyona giriyor. Çoğu kişide olur.
Sinyalmi üzülünce değildir o sağa sola dönerken sinyal veriyosundur
Üzülme sen kaldıramazsın diyo
Titreimdeysen demek ki :D :D
Bana da heycanlaninca oluyo
Istemsiz mi kasilio
Kasılma da değil de bir ağrı fena şekilde sanki damarlardan
Sinirden olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar