Hayatınızda başını omuzuna yasladığında huzur bulduğun biri var mı?


Hayatınızda başını omuzuna yasladığında huzur bulduğun biri var mı?

garip bir his biraz birisinin omuzuna yaslayıp öylece dalıp gitmek..
sanki o omuz hep seni bekler gibi..
gözlerini kapadıgında onun sıcaklıgını hissederek..
başınızı yaslayacağınız bir omuz var mı hayatınızda.. yoksa muhakak olmalı..
cünkü insanin huzur buldugu yerlerden birisidir o omuz..

Hayatınızda başını omuzuna yasladığında huzur bulduğun biri var mı?
Cevapla