
Benim aklıma Yunus Emren'nin sözü gelir.
Edebim el vermez edepsizlik edene.
Susmak en güzel cevap, edebini bilene.
Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda.

Edep insani insanbyapan en onemli unsurlardan biridir edep yoksa sokaktaki hayvandan ne farkimiz var ki oyle insanlar her yerde var toplum. ve aile kurali bilmeyrn kendililetini aşağılık gibi gosteren mahlukatlar edep kisacasi insanin kendine verdigi saygidir kisi kendine saygı duymazsa baskasi hic duymaz
Falan yerin kızları çok güzeldir deniyor kimse falan şehrin kızları çok edeplidir demiyor çünkü EDEP artık kimsenin ilgisini çekmiyor
Cevap
0Cevap
Çok sevdiğim bir kelime... Abuk tabuları attık mı, tadından yenmez :) İnsan, haddini bilmeli..
Edepsiz olanların daha çok kullandığı söz..
Öyle gerçekten çevre m için edep edep diyip de edepsz olmalari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar