Bir şey var aramızda. Senin bakışından belli. Benim gülen yüzümden. Ama ne?

Merhaba.
29 yaşında ve 3 yıllık evli bir kadınım.
Şirketimizin iş ortağı olan bir firmada çalışan ve haftada iki, üç gün şirketimize gelen bir çocuk var. Onu görünce tarifsiz bir şekilde gülümsemeye başlıyorum. Gün içerisinde işim olduğunda yanına gidince onunla görüşürken sürekli gülüşüyoruz. Gözleri parıl parıl, çok temiz bir çocuk. Benden 5 yaş küçük, ancak çok akıllı ve sevimli. Hatta yakışıklı da denebilir. Evli olduğum için kötü bir şey aklıma getirmiyorum ve yanlış davranmıyorum. Ama tarif edemediğim bu duygu, çok rahatsız edici olmaya başladı. Neden böyle olduğunu anlamak istiyorum.

Not 1: Eşimi seviyorum.
Not 2: Şiirin doğrusunun ''Benim yanan yüzümden.'' olduğunu biliyorum. Ancak uysun diye değiştirerek yazdım.
Bir şey var aramızda. Senin bakışından belli. Benim gülen yüzümden. Ama ne?
Cevapla