Merhaba.
29 yaşında ve 3 yıllık evli bir kadınım.
Şirketimizin iş ortağı olan bir firmada çalışan ve haftada iki, üç gün şirketimize gelen bir çocuk var. Onu görünce tarifsiz bir şekilde gülümsemeye başlıyorum. Gün içerisinde işim olduğunda yanına gidince onunla görüşürken sürekli gülüşüyoruz. Gözleri parıl parıl, çok temiz bir çocuk. Benden 5 yaş küçük, ancak çok akıllı ve sevimli. Hatta yakışıklı da denebilir. Evli olduğum için kötü bir şey aklıma getirmiyorum ve yanlış davranmıyorum. Ama tarif edemediğim bu duygu, çok rahatsız edici olmaya başladı. Neden böyle olduğunu anlamak istiyorum.
Not 1: Eşimi seviyorum.
Not 2: Şiirin doğrusunun ''Benim yanan yüzümden.'' olduğunu biliyorum. Ancak uysun diye değiştirerek yazdım.
29 yaşında ve 3 yıllık evli bir kadınım.
Şirketimizin iş ortağı olan bir firmada çalışan ve haftada iki, üç gün şirketimize gelen bir çocuk var. Onu görünce tarifsiz bir şekilde gülümsemeye başlıyorum. Gün içerisinde işim olduğunda yanına gidince onunla görüşürken sürekli gülüşüyoruz. Gözleri parıl parıl, çok temiz bir çocuk. Benden 5 yaş küçük, ancak çok akıllı ve sevimli. Hatta yakışıklı da denebilir. Evli olduğum için kötü bir şey aklıma getirmiyorum ve yanlış davranmıyorum. Ama tarif edemediğim bu duygu, çok rahatsız edici olmaya başladı. Neden böyle olduğunu anlamak istiyorum.
Not 1: Eşimi seviyorum.
Not 2: Şiirin doğrusunun ''Benim yanan yüzümden.'' olduğunu biliyorum. Ancak uysun diye değiştirerek yazdım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar