Sabahları ve okulda çok çirkin oluyorum? Bunun bir çözümü yokmuuu?

Sabahları aynaya bakmaya korkuyorum artık hele okulda.. Aynaya baktığımda yüzümün beyazla sarı karışımı gibi bişey olduğunu yani solmuş olarak görüyorum ve çok çirkin hissediyorum. Ama nedense evde daha güzel olduğumu hissediyorum? :( ne yapmam lazım yoksa bu gidişle evde kalacağım sjss :/
Güncellemeler
+1 yıl
Yüzüm şişmiş gibi oluyor :(
Sabahları ve okulda çok çirkin oluyorum? Bunun bir çözümü yokmuuu?
Cevapla