
Herkes bir insan istiyor hayatında
ama özellikleride muhim o insanın..
söyleyin bakalım.. siz karşınızda nasıl bir insan istiyorsunuz?

Cilgin olsun beraber manyakliklar yapalim
Giden kamyonun arkasina asilalim nobetteki polis memurlarina doner ismarlayalim
Yoldan gecen yaslilari durdurup zorla ellerini opelim para isteyelim vermezlerse aglayalim falan😅
Zeki, komik, masum, terbiyeli ve yüreği temiz, adam olan biri gerek karşımda ki çok şükür kötüsüne denk gelmem, o durumda ne istediğini bilen biri olarak.
Teşekkürler.
Yeni bakış açıları kazandıracak kadar akıllı, ayakları yere basan ve ruhu da gönlü de sağlam birinin başımın üstünde yeri var...
Cevap
2Cevap
Sen benim düşüncelerimi sıralamışsın zaten. Benim tekrar yazmama ne gerek var? :D
Kendim gibi bir insan isterim acik sozlu ve net guzel ahlakli yeri geldigindede sakaci
Anlayışlı ve olgun olması kafiidir..
Gerisi gelir zaten!
Tek tek sıralanmış kurallar yok ama evet en küçük mevzuyu buyutmeyecek ve olsun deyip olgunluk gösterecek insanlar kesinlkle
Karşımda değil, yanımda isterim.
can Yücel e aynen katılıyorum
Karakterli olsun şefim..
en fazla kendi birini istemeye hakkım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar