Güzel vücüda sahip olmak büyük bir avantaj mı? Nasıl bir avantaj?

Arkadaşlar mesela ben 34 bedenim. Çok zayıfım diyebilirim. Genelde çok zayıf kızlar zayıf oldukları için genelde düz, fazla kıvrak olmayan bir vücüda sahipler. Fakat ben çok zayıf olmama rağmen çok orantılı kıvrak bir vücüdum var. İnce belim orta büyüklükte göğüslerim kalçam var. Genelde de güzel bir vücudum oldugunu söylerler.

Sizce kilo sorunu olmayan güzel bir vücuda sahip olmak büyük bir avantaj mı? Eğer öyleyse, nasıl bir avantaj?
Güzel vücüda sahip olmak büyük bir avantaj mı? Nasıl bir avantaj?
Cevapla