
geçen sokakta gezerken el ele dolaşan birkaç cift gördüm hoşuma gitti. bu durum
el ele dolaşmak pek nasip olmadı bana ama gezenleri görmek bile mutlu ediyor
peki siz en son kimin ellerini tuttunuz
ellerini tutmak istediginiz birileri var mı?

Bu devirde insanlarla tokalaştıktan sonra parmaklarını sayacaksın.
Güven sadece bir erkek ismi olmuş bu devirde.
Elini tutacağın insan güven vermeli.
Şimdikilere arkanı bile dönme bu devirde.
Kimsenin elini tutmak gelmiyor içimden.
2 elin varsa birbirini tutsun, en azından kafan rahat olsun hocam. :)
onun elini tutmak istedim..
ama ilk görüşmemizdi.. işte
kac gündür içim bu yüzden yanar.
En son yeğenimin elini tuttum bugün. Bebeğim küçük bıldırcınım :)
Fotoğraf da içimi kararttı. Bu yaşıma geldim, elini tutsam da her şeyimi versem dediğim hiç olmadı. Olmasın da zaten.
Dogru söyle kuskandin dimi 😁😁
Dün kizimi almaya gittim hoplaya ziplaya yürüyor karsidan karsiya gecerken gelip elime yapisiyor en son kizimin elini tuttum
bilmem kıskanmış olabilirim
bir anlık düşünce:)
Cevap
8Cevap
1 buçuk sene önce vardı ciddi bir ilişkim... :(
Babası yüzünden olmadı şerefsiz içkici biriydi. ..
Babasına BABA bile demek istemeyen kız babasının lafına baktı beni silkti geçti. .. :(
Yalvardım dinlemedi bir sildim nefret ettirdi kendinden 3 kez dönmek istedi en sonunda uzaaa ağır konuşacağım yoksa dedim mesaj attım...
O gün bu gün kimseye dokunmadim abi.. :( Ama istiyorum olmuyor hakkında hakkımda hakkımızda hayırlısı tabi ami #NASIP...
Benim sevdiğim var onun ellerini tutmayı çok istiyorum tokalaşmak bile mutlu ediyor beni :)
Kimsenin elini tutmadım çoğu insana saçma geliyor ama platonikte olsa sevdiğime sadık kaldım ben
bir kere tuttuğun el seni ittiyse bidaha cesaretin olmuyor ve aramiyorsunda tutmak istediğin eli...
yani demem o ki cok ihtiyacın olursa öteki elini tut :)
Eşimle el ele dolaşırız çok sıkça. Ama elini tutmak istediğim biri daha var. Oda doğacak olan oğlum :)
Aklima bu geldi en son bunu izlemiştim
https://youtu.be/cZTklI3eJgwArkadaşımla gezip tozduktan sonra elini sıkıp tokalaştım ve dağıldık.
Ben el ele tutuşup gezen çiftleri gördüğüm zaman hüzünlenirim. Yapamadıklarım kalbime dokunur.
Kurban oldugum babam tutmustu is cikisi sana bir suprizim var deyip
Sağ elimle sol elimi tuttum sonra hohladım ısındım 😀
Her gun oğlumun elini tutuyorum okula getirip götürürken 😊.
Kendi elimi tuttum galuba sağ elimdi
Elimi cebime koydum devam ediom :D
eldiven mevsimi geldi demek
Sadece eşimin elini tutarım İnşallah.
Yiğenimin minik ellerini tuttum :)
oğlumun elini tutuyorum sadece başka kimse yok
En son kendi elimi tuttum ve yıkadım...
Sevgisiz tuttuğu için affedemiyorim
Var elini tutmak istediğim bir beyefendi.
Biz yalnızız hep yalnızız
Kız kardeşimin elini tuttum.
yeğenimin gene tutmak isterim
Sevgilimin elini
kendi elimi tuttum
Kimsenin tutmadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar