
İnsan ben degişmem der ve asla der..
Asla sözü aslında en sonunda o noktaya gelecegini gösterir şüphesiz
peki siz böyle bir duruma düştünüz mü?
Asla dediginiz duruma geldinizmi?

Geldim evet, olmaz dedigim ne varsa oldu.
"Allah der ki;
Kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler;
Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur,
Sabır taşar,
Canından saydığın yar bile bir gün el olur.
Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür.
Düşman kalkar dostun olur.
Öyle garip bir dünya,
Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin.
Şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya;
Öldüm der durur yine de yaşarsın..."
Mevlana Celaleddin Rumi
Burada kastedilen değişim tükürdüğünü yalamak şeklinde olsa gerek.
Karma felsefesine bu kadar derinden bağlı olmamın en büyük sebebi bu durumdur. Sağolsun, karma bana her 'asla'mı, kınadıklarımı ve yaşattıklarımı katlayarak geri vermiştir. Güzel oluyor, daha 20li yaşların başında hayatı çözdüğünü sanıp büyük konuşan kibirli ruhlara böyle tokatlar lazım. ''sözde asla olmayacağım o şeylere dönüşerek'' epey bir yol kat etmişimdir sanıyorum.
Dinamik olmak önemlidir değişim karakterdeki kötü huyları törpüleyip gelişim göstermektir en azından benim için böyledir soruyuda çok beğendim
Eig için sağol
Değişik bir soru olmuş :D ama güzel benim değişim olumlu yönde oldu zaten değişmeliyim diyip duruyordum.
ama birde ben asla digerleri gibi olmam deyip
öyle olmak var
degişimin birde olumsuz yönü var
Cevap
3Cevap
değişmeme dediğim konuya bağlı derim
bazen mecbur kalıyor insan değişmeye bazen farkında bile olmuyor
yapmam dediklerini yapınca fark ediyor
asla dememeye özen gösteriyorum elimden geldiğince
ama yapmam dediklerimi yaptığım olmuştur bazılarından pişmanım bazılarından değilim
Değişiyorum. Değişmeyi de çok severim. Her olduğum kişi, bir önceki kişiden daha akıllı, daha sağlam, daha güzel. Çok değiştin diyenlere de hee aynı yerde mi sayacaktım iyi yaptım diyorum asla taviz vermem.
Ben iyi kötü değişime açık biri olduğum için konuya fransız kaldım.
söyle..
asla şunu yapmam
ben asla.. terk etmem mesala
asla seni üzmem gibi sözler söyleyip sonra yapıldıgında..
insanlar aslında asla dedikleri şeyleri yaptıgında.. neler hisseder soru bu tam olarak
Hayata ayak uydurdum.
Ne oldum degil ne olcam sözü yine diyesim var...
Hayat insani rezilde eder (ders alina bilir ama) vezirde diyesim geldi 😆
Derisini değiştirmeyen yılanlar ölüme mahkumdur bu durum fikrini değiştirmeyen zihniyetler içinde aynıdır.. hayat , zaman bizi değişime mecbur kılar. Olumlu yönlerde değişmek ve kabullenmek lazım.
Manyakmısınız :D
Degişiklik iyidir :D
Duygusal görünmeye çalışmayın sanalda ya :D
degişim iyidir.
ancak asla seni üzmem deyip
sonra birisini üzersen
buda biraz tuhaftır
Soruyu alaya alma saygısızlıgını göstermek yerine
soruyu hiç cevaplamasan daha iyiydi kücük hanım bende seni ciddiye alıp yorum yaptım
hadi sen uyu yarın okulun vardır
Oluyor. Buyuk konusmamak lazim derim herzaman yarinin neler getircegini Allah bilir
Değiştim, değişiyorum ve muhtemeln de değişicem... lakin içimde ki o "ben" o kız hiç değişmiyor
Geldim. Yapmam değişmem dedim. Aziz Allah aynen o duruma getirdi beni büyük konuşmamak gerekmiş...
Hiç kimseye DEĞER vermeyin sonra değişiyorlar tanıyamazsınız :D
nezamn büyük konuştuysam hep başıma geldi o yüzden artık asla dememe yi öğrendim
Sadece fiziksel degisiklik oldu bende. Hayatım aynı seyrinde. Guy vb
Büyük konuşma demişler.
Ya değişmek istiyosak ama olmuyosa* :)
Geldim ve kendimden soğudum.
malesef oldu öyle bişeyler.
Değişmeyen tek şey.. değişimdir :)
Tükürdüğünü yalamak dedikleri
o Zaman sövüyorum iste
Hissiz kaliyorlar :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar