İlk Mesaj'da ne yazılır sizce? Selam mı? Naber mi? Eyyyy mi? opsss mu? Ne yani ne yazılır?

İlk mesajda ne yazılır? Siz ne yazıyorsunuz?

Selam
Naber
Eyyy
Ops
Pşt
Hey

Hangisi veya özel bir şey yazıyorsanız ne yazıyorsunuz?
İlk Mesaj'da ne yazılır sizce? Selam mı? Naber mi? Eyyyy mi? opsss mu? Ne yani ne yazılır?
Cevapla