İlk mesajda ne yazılır? Siz ne yazıyorsunuz?
Selam
Naber
Eyyy
Ops
Pşt
Hey
Hangisi veya özel bir şey yazıyorsanız ne yazıyorsunuz?
Selam
Naber
Eyyy
Ops
Pşt
Hey
Hangisi veya özel bir şey yazıyorsanız ne yazıyorsunuz?
Bilmem yani bir normal "slm, mrb" yazma yazışmak gerçekten istiyorsan onu kesin ilgilendircek birşey yaz... ya da fotoğrafı varsa "çok güzel fotoğrafın" falan yaz yani basit bir "slm, mrb" hoş değil bence
yazacaksan da "slm, merhaba , nbr" şeklinde kısaltma kullanma. gerçekten çook itici..😬
bunu ben de bulamadım. ama selam merhaba dan rahatsız oluyosa bir kız düşünmek gerek.
Cevap
5Cevap
Merhaba en iyisidir yoksa "tanisagliim mi gozel kiz "filan yazmada 😃
Şu ilk ıkısı dısında dıgerlerını yazma bence. Opss nedir ya :D
Selamun aleyküm diye gir bak işe yarıyor cidden
Naber ve ya merhaba yazarım
Ben hey there yazıyorum
Haci naptin?
İsmail abiiiiiiii!!
Kişiye göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar