4 yıl önce. Evet biliyorum ben haksızım , suçluyum, kötü olan her şeyi hakettim ve her şeyi kendi ellerimle mahvettim evet bunları bana söylemenize gerek yok ben dersimi aldım. Babam dahil kimseye güvenmiyorum artık birine güvendim fotoğraflarımı internete yayıp , benim adımla facebook hesapları açtı. Tek avantajım bir fotoğrafta yüzümün sadece yarısının gözükmesiydi. Yani yüzüm anlaşılmıyordu ve çoğunda zaten suratım yoktu. Neyse bu olaydan sonra o yarım fotoğrafımı düşünüp tedirgin oldum ve uzun kahverengi saçlarımı kısa kestirip kızıla boyattım. Kendime bir gözlük aldım ve 10 kilo verdim. Yeni bir hayat kurdum hepsi tanınmamak için yaptığım şeylerdi.
Babam ve annemden yediğim dayaklardan sonra sığınacak bir liman aradım ve onu buldum benim için dünyanın en güvenilir insanıydı fos çıktı. Annem banyoda saçlarımdan tutup var gücüyle kafamı fayansa vurduktan sonra teselliyi onda aradım. Hayatımda aldığım en büyük dersti pişman da değilim. Evlenmeyi düşünmüyorum olaydan sonra ayrı eve çıktım kendi düzenimi kurdum. İki kedim bir tavşanımla yaşıyorum. Hayatımda yediğim en büyük darbe ve kazıklardan yalnızca biriydi.
En kötü darbeyi ailem vurmuştu. Küçüklüğümden beri psikolojik şiddet uygulayan, her şeyi yanlış anlayıp dövmekten beter eden özgüven yıkıcı bir ailem vardı. Sorunlu bir ailede sorunlu biri olarak yetiştim. Babam bana günde iki kez şerefsiz demeden rahat etmezdi.
Yasaklar çekici geldi. Babamın öğrenince dayaktan öldüreceği ne varsa yapmak istedim. Asiydim o zamanlar hakkını da veriyordum.
Siz diyin o... ben diyeyim başka bir şey... sadece uyarmak istedim. Ben cezamı çektim lütfen ama lütfen birine güvenmeden önce iki kez düşünün. Soruya gelirsek : hayatınızda aldığınız en büyük darbe kimdendi? Hayatınızın gidişatı nasıl?
Babam ve annemden yediğim dayaklardan sonra sığınacak bir liman aradım ve onu buldum benim için dünyanın en güvenilir insanıydı fos çıktı. Annem banyoda saçlarımdan tutup var gücüyle kafamı fayansa vurduktan sonra teselliyi onda aradım. Hayatımda aldığım en büyük dersti pişman da değilim. Evlenmeyi düşünmüyorum olaydan sonra ayrı eve çıktım kendi düzenimi kurdum. İki kedim bir tavşanımla yaşıyorum. Hayatımda yediğim en büyük darbe ve kazıklardan yalnızca biriydi.
En kötü darbeyi ailem vurmuştu. Küçüklüğümden beri psikolojik şiddet uygulayan, her şeyi yanlış anlayıp dövmekten beter eden özgüven yıkıcı bir ailem vardı. Sorunlu bir ailede sorunlu biri olarak yetiştim. Babam bana günde iki kez şerefsiz demeden rahat etmezdi.
Yasaklar çekici geldi. Babamın öğrenince dayaktan öldüreceği ne varsa yapmak istedim. Asiydim o zamanlar hakkını da veriyordum.
Siz diyin o... ben diyeyim başka bir şey... sadece uyarmak istedim. Ben cezamı çektim lütfen ama lütfen birine güvenmeden önce iki kez düşünün. Soruya gelirsek : hayatınızda aldığınız en büyük darbe kimdendi? Hayatınızın gidişatı nasıl?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar