gerçi bu soru daha çok kardeşi olanlar için ama olmayanlara da kıyak geçim dedim :D
evin tek çocuğu olanlar kusura bakmayın :D :D
evin tek çocuğu olanlar kusura bakmayın :D :D
Ablama çok yaptım. . gece onu izler videoya alırdım. . bazen horlardi ne gulerdik ya:)
abimlere öyle sarılıp opme yapmazdık da. . bir su dolu bardak bir boş bardak birbirne aktararak ses çıkarır ciş ciş derdik :))
Ama hep bir abi/kardeş eksikliği çekmiş insana yapılır mı bu :(
o zaman sana eig verilim .>)
Birden içim huzurla doldu sanki, sanki yıllardır kaybettiğim abimi bulmuş gibiyim, aydinlandim 👼
Teşekkürler :)
kıyamam ya :D gel ben senin abin olim dicektim de olamam yoksa bu cadı beni oyar :D @AbisininBallisi2
He olsun bu kadarı da yeter bana, bir 20 sene daha idare ederim herhalde 😌
Nicki'ni etiket yapmaya üşendiğim pembeli hemcinsiiim kardeşin olurum ama abimi vermem 😍😍😍😍😍
@AbisininBallisi2 ya böyle ardı ardına yapmayın şok geçiririm valla 😱
Ben ciddiyim kardeş olurum 😒😒
Bak çok ciddiyim emojiye bak 😒
Ama abişimi vermem 😳😁😁😁😁
@AbisininBallisi2 peki tam olarak '😢' haldeyim su an desem ne kadar inanirsin acaba? Tutmayın agliyciim...
Olaar, sen beni ablan kabul ettiysen ben de kardeş olarak alırım seni 🙈
Açılın ablamı buldum.. 🙊
Koş mesaja koş koş. 😁
cadı ya hemen herkese sevdiriyo kendini :D :D @AbisininBallisi2
Kıskandın mı? 😳🙊
:D.
Opmek deilde uyku sersemi agir pislikler yapmistim...
Abi kardes modu pislik diz boyu..
Evet hemde çok öpmeye yalamaya doymam sarılıp yatmak çok tatlı.
Cevap
5Cevap
Bizde sistem biraz daha değişik ablam ben uyurken fotoğrafımı çeker "bak ne kadar tatlısın" diye ertesi gün bana gösterir 😄😄
24 yaşında kardeşimi sevdim uyurken hala benim gözümde 9 yaşında hep hiç. büyümuyor
Dun kardesimle uyuyim dedim hep yanaklarini isirdim ya 😄😄❤ama gece surekli tekme atip durdu be (8 yasinda erkek)
hayır hiç yapmadım böyle bir şeyi. çocukluğumuzdan beri odalarımız ayrı olduğu için olabilir
Malesef, abim ablam evli. Kardeşim yok.
Ama onlar burdayken bana yapıyolardı
uyanır . uyandırdigim içinde sevgi falan demez gömer beni,)
Abim beni uyurken öpmustu bir kere tokat atmisim ona o gün bugundr asla yapmiyoruz sjsj :D
Daha az önce uyuyan kardeşimin yanına yattım iki öptüm kendi yatağıma geldim 😘
Kardeslerimi, yegenlerimi ve kedimi öpüp severim onlar uyurken :D cok masum oluyolar.
Biz genellikle sövüyoruz. Misal intikam için kardeşimin uyumasinı beklerdim eskiden :D
Küçük kardeşim ölmeden 1 ay önce durumu ciddiye biniğ kendimizi herşeye hazırladığımızda hep öpüp uyuturdum onu
Abim hastanedeyken duygusala bağlamışlığım var
Kardeşimi seviyorum evet
Tabikide Hayır ne sevicem koca adam olmuşlar :D
Ablamı öpsem şimdi dayak yerim 😁
Kavga ettiğimde kardeşimi uyurken öptüm.
Evet
Çoook
Kardeşime yaptım.
Hayir hic sevmedim
öpmeyi sevmem
Tek çocuğum ben
Evet hep yaparım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar