ben dini bir kişilik değilim!! (içime cem yılmaz kaçtı) ama şöyle bir olay var ki peygambere müslüman hırsızlık yapar mı diye sorulmuş. "olabilir" demiş. zina yapar mı denmiş. her ne kadar cevap soran şahsın hoşuna gitmese de "yapabilir" demiş. mümin yalan söyler mi diye bir soru daha gelmiş. "yalanı ancak iman etmeyen kimse uydurur" buyurmuş. yaaaa
Pek yalan söylemeyi sevmem genelde yalan söyleyeceğime susarim ve yalan söylediğim durumlar hep birilerinin zarar görmemesi için olmuştur... o yüzden razı olurum birgunumun yok olmasına yalan söyleyecek bir durum varsa o an demekki birinin başı kötü dertte demektir göze alırım...
""Şüphesiz ki doğruluk hayra ve iyiliğe yöneltir. İyilik de cennete iletir. Kişi doğru söyleye söyleye Allah katında sıddık (doğru sözlü) diye kaydedilir. Yalancılık sapıklığa sürükler. Sapıklık da cehenneme götürür. Kişi yalancılığı meslek edinince Allah katında çok yalancı (kezzâb) diye yazılır". (Buhâri, Müslim, Ebû Dâvûd, Tirmizi, İbni Mâce)"
Karikatürler çok güzeller.. Hiç yalan söylemedim dersem büyük yalan olur. Ama mümkün olduğu kadar söylememeye çalışırım. En büyük yalanım ise kötüyken 'iyiyim' demek..
Mukemmel bir konu. Keşke hicbirimiz zorunda veya deģilken yalan söylemesek. Yalanın siyahı beyazı turuncusu, veya küçügü büyüğü yoktur. Yalan yalandır asla da gizli kalmıyor.
yalan söyleyen yalan duyar gerçeğe hiç bir zaman ulaşamaz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yalanin etkilerini ve en cok bana zarar verdigini biliyorum. Elimden geldigince yalandan uzak durmaya calisiyirum. Ama omrumden eksikecekse dusunebilirim bak
En İyi Cevaplar