Çocuğunuz bir gün "ben nasıl dünyaya geldim" diye sorarsa?

Varsa çocuğunuz hiç böyle bir soru sordumu? Soru çok ciddi kendinizi aşmadan fikrinizi söyleye bilirmisiniz? Ben çocuk konusunda fazla hassasim bakalım fikirlerimiz uyuşyormu.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben nasıl dünyaya geldim' diye soran çocuğa verilecek cevap:
Çocuğa ayrıntılı bir şekilde cinsel ilişkiyi anlatmanız gerekmez. Babada tohumlar (sperm) vardır, annede yumurta. Babanın tohumları annenin yumurtasıyla birleşir. Bu şekilde bebek oluşmaya başlar, diyerek anlattığınızda çocuğunuz tamam diyorsa ona daha fazla bilgi yüklemek gereksizdir. Tohumla yumurta nasıl birleşiyor diye sorarsa eğer bunu zamanı gelince öğreneceksin diye cevap verebilirsiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Gelişiminin üzerinde yaptığınız açıklamalar onu korkutur. Zamanından önce ve yaşı ile uyumsuz cinsel davranışlara yönelmesine neden olabilir. Sorduğu soruyu tam anlamak önemli. Bebekler nasıl olur derken, nasıl dünyaya gelir diye mi soruyorsun yoksa bebekler nasıl oluşur onumu öğrenmek istiyorsun şeklinde soruyu tam anlamak için çocuğunuza sizde soru sorabilirsiniz.
Çocuğunuz bir gün "ben nasıl dünyaya geldim" diye sorarsa?
Cevapla