Kahpeliğin okulu olmamasına rağmen bu kadar mezunu nasıl veriyor
:( ?
:( ?
kimseden cok sey beklemeyeceksin. öyle akısına bırakıvereceksin. o zaman hayal kırıklıgı da olmuyor.
Cevap
2Cevap
Küfretme annem sen boşver :/ tövbe de..
usta - cirak ogretisi
evet ya çok başarılılar :D
diplomaları yök tanıyor mu :))
Hep gavurlara özeniyorlar.
karşılıklı olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar