Koltuğumuzun şu deliğine parmağımı sokuyorum. Sizce çok sapıkça mı? Garip bir hareket mi?


Koltuğumuzun şu deliğine parmağımı sokuyorum. Sizce çok sapıkça mı? Garip bir hareket mi?


Hani küçüklüğünde meme emmemiş olanlar büyüdüğünde baş parmağını başka alet edavatları falan ağzına sokar ve emer ya ben de laptop kucağımda yerde yatarken sol el parmaklarım istemsizce şu deliğe sokuyorum. Her parmağımı deniyorum farkında olmadan. Sakın yanlış anlamayın bunu yaparken zevk almıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Koltuğumuzun şu deliğine parmağımı sokuyorum. Sizce çok sapıkça mı? Garip bir hareket mi? Çok ama çok hafif zevk alıyorum. Soruyu ilk yazarken sapık gözüyle bakılmaması için zevk almıyorum demiştim.
Koltuğumuzun şu deliğine parmağımı sokuyorum. Sizce çok sapıkça mı? Garip bir hareket mi?
Cevapla