Herkes tarafından kıskanıldığını zanneden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu kişiler narsist olarak adlandırılıyor.

"Narsistik kişilik bozukluğu kendini mükemmel görmek, başkalarını düşünmemek ve başkaları tarafından yargılanmaya aşırı hassasiyet olarak tanımlanabilir. Sadece kendini düşünmek ve davranışlarının başkalarına olan etkisini umursamamak bu kişilerin en temel özellikleridir.

Narsistik kişiler genelde ilgi odağı olmayı, dikkat çekmeyi ve olayları kontrol etmeyi isterler. Başkalarının hayranlığını ve sevgisini kazanmayı şiddetle arzularlar. Kendileri hakkında mükemmelliyetçidirler. Dikkati üzerlerine toplamak için tiyatromsu krizler yaratabilirler. Bu kişiler herkesin ve herşeyin kendilerine bağlı olması gerektiğine inanırlar."

Bana göre ciddi bir kişilik bozukluğu, ilgi görme çabası. Hayatta övünecek hiçbir şeyi olmadığı halde bazı insanların böyle olması trajikomik.
Bknz=Boş hava dolu balon.

Peki siz bu tür insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Herkes tarafından kıskanıldığını zanneden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


Güncellemeler
+1 yıl
Güncelledim.
Herkes tarafından kıskanıldığını zanneden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla