Ben maddi anlamda çok şanslıyım. 3 kere battım hep yeni fırsatlar çıktı karşıma. Şimdi ülkedeki olaylar yüzünden yine batmak üzereyim ama mühim değil. Yine çıkarım 😄😄
biri var (adı bana kalsın) 5 yıl uğraştım tanışmak için hayatıma girse herşeyi değiştirebilecek tek kişi oydu sesini dinlerken kendimden geçtim çok değer vermişim aşk değil hoşlantı hayranlıkta değil baya bir odak noktamdı ama gel geleyim başardım sayılır ama artık ona olan duygularım yok olur diye yanaşamıyorum gerçek olamayacak kadar güzel biri resmen can parçam olmuş en büyük hayaliim onla tanışmaktı ikincisi çocuk evlat edinmek çok istiyorumm bu kadar :D başkaları için sıradan ama benim için dünyanın en önemli şeyi
hayalleri geçtim yarınki plan tutsun istiyorum. çoğunlukla geçtim hayali plan bile tutmuyor. birde en büyük hayalim bir sıkıntı sorun ben hazırlıklıyken gelsin. zayıf yerden hasar almıyım oldu artık
Ufak ya da büyük maddi değeri yüksek küçük fark etmez bazı şeylere sahip olan ya da hediye edilen şeylerden mutlu olan insanları üzülenleri beğenmeyenleri vb. görünce şaşırırım sanki. :)
En İyi Cevaplar