Hayatınızda , '' Keşke hiç doğmasaydım '' dediğiniz anlar oluyor mu? , oldu mu?

Ben çok sık kullanmıyorum bu sözü şu aralar :( Var mı ben gibi düşünen?
Hayatınızda , '' Keşke hiç doğmasaydım '' dediğiniz anlar oluyor mu? , oldu mu?
Cevapla