
Öyle ya da böyle herkes her zaman hayal kurar
kimisi olabilitesi yüksek hayaller kurar
kimiside.. olması mümkün olmayan hayallar kurar
Peki sizde durum nedir?

Hayal kurmak bir yandan iyi bir yandan kötü.
İyi yani bir an mutlu olursun, herşey yolundadır, kendi kendine bile gülümsersin.
Ama bir bakmışsın gerçekten hayal olmuş hepsi.
Ne kadar büyük hayalin varsa o kadar büyük hayal kırıklığın olur hayatta, dilediğin şey gerceklesmeyince.
O yüzden akışına bıraktım hayatı, o kursun artık hayali.
Hayatımın akışına yön veremiyorum şu sıralar sabit sıkıntılar olunca malum hayalede fırsat kalmıyor..
Bu aralar hayalsizim..
olmayacak hayaller...
gercege dönen her sey anlamini yitirmeye basliyor yavas yavas
ya benim insan yanlarimdan etkileniyorlar
ya da dünyanin sacma sapan isleyisinden...
en güzeli hayal olarak kalmalari
bazi seylerin...
Genelde yaşayabilecegım ulasabilecegim hayaller kurmaktan yanayım..
ve bu hayalleri olacağına inanarak kuruyorum 😊
Cevap
7Cevap
Hayal kurmuyorum cünkü hayal kiriklina ugramayi sevmiyorum 😊
Umut ediyorum olanada sükür...
Hem gerçekleştirebileceğim hem de gerçekleştiremeyeceğim hayallerim var :)
Hayallerime imkânsız deseler bile kurarim çünkü Allah var
HAYALLER kurdum ŞEYTANA anlattım yapma YANARIZ dedi..
hayal kurmayı çok severim ama gerçekleşmeyecek hayalleri
Benim hayallerim olması mümkün olup emek isteyen hayaller. :)
En büyük hayalim insanların hayatını sürekli kurtarmak gerekirse hayatımı feda etmektir
Hayalim mümkün olabilecek bir hayaldir
Olabilitesi yüksek hayaller.
Hayal kurmuyorum, cidden kurmuyorum..
Olmasını istediğim ama olmayan hayaller :-/
Geçmiş ve geleceğe dair düşünürüm.
Mümkün olmayacak seyler genelde:/
büyük hayallerin acısı da büyük olur
Hayal kurmam anı yaşarım
Mümkün olmuyor genelde..
Hayal kurmuyorum 😐
Her türlüsünü 😇
Mümkün ama zor
hayal kurmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar