Erkekler soğuk, ruhsuz, az konuşan negatif kızlara mı yoksa konuşkan, sıcak, enerjik, pozitif kızlara mı aşık olur?

yani bi kıza aşık oldunuz diyelim hangi özelliklerinden dolayı aşık olmuşsunuzdur sizce?

hem kişisel özellikleri hem de dış görünüşü açısından değerlendirin lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
ya ama bazen cok sevimli yakışıklı pozitif erkeklerin yanında ruh gibi kızlar görüyorum da ondan merak ettim
Erkekler soğuk, ruhsuz, az konuşan negatif kızlara mı yoksa konuşkan, sıcak, enerjik, pozitif kızlara mı aşık olur?
Cevapla