Hastane borcunu ödemeden kaçana ne olur?

Arkadaşlar bir yakınım 2008 yılında ameliyat olmuş ve ödememiş.kaçış yapmış gibi görünüyormuş. aslında kaçmamıi hastanedekileri tanıyormuş cıkmış hastaneden gelecem deyıp. sımdı 4 yıl gectı üstünden borcu ödemek istiyor... ama hapıs cezası falan var mı bılıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
devlet hast.
Güncellemeler
+1 yıl
bizim merak ettiğimiz şu KAÇIŞ olarak görünüyor ve suc mu değil mi? tck da falan böyle md. var mı?
Hastane borcunu ödemeden kaçana ne olur?
Cevapla