Kafamda kurguladığım şeyleri gerçekmiş gibi anlatıyor ve ağlıyorum?

Benim gibi olan var mı aranızda bilmiyorum ama ben çok hayalperest biriyim. Uyanır uyanmaz hayaller kurmaya ve o hayalimdeki karakter olup kafamda bir dünya oluşturuyorum. Kurguladığım dünyanın sonunda mutsuz olursam gerçekten olayı yaşamış gibi ağlarım saatlerce. Birde şöyle bir huyum var. Mesela bir erkekle buluştum ve işler istediğim gibi gitmedi ise. Arkadaşlarıma yaşamadığım şeyleri anlatıyorum gerçekten olmuş gibi. En ufak ayrıntılarına kadar iner öyle bir hayal gücüm vardır. Mesela eski sevgilimi kıskandırmak için erkek kuzenimle ilgili bir kurgu oluşturup ona anlatmıştım sonra da kuzenimin adında facebook hesabı açıp kendime mesajlar falan atmıştım. O mesajlara yine ben cevap verip kurgumuda o şekilde desteklemiştim. Tabi sevgilimde faceme girip okumuştu konuşmalarımızı ve kıskanmıştı. Böyle biriyim işte yeri geldiğinde olmayan şeyleri yaşıyormuş gibi yapıyor yeri geldiğinde olmayan şeyleri başkalarına anlatıyorum. Bu bir psikolojik sorun mudur sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
ben neredeyse her gün hayal ettiğim şeyler için ağlarım. Bir gün sokak kadını olurum bir gün küçük bir kız çocuğu başka bir gün çocuğuyla sokakta kalmış bir kadın bir başka gün kocasının aldattığı bir kadın başka bir gün ise öksüz ve 18 ine basıp yurttan atılan bir genç kız. Ben böyleyim kafamda farklı karakterlere bürünüp onlar için ağlar gülerim
Güncellemeler
+1 yıl
Benim gibi olan hiç yokmu?
Kafamda kurguladığım şeyleri gerçekmiş gibi anlatıyor ve ağlıyorum?
Cevapla