vazgecerek ders verilir
ama daha derin düşünemenizi tavsiye ederim
Böyle bir kişiye ben ders veremem terkederim cikarim hayatindan ama o halen kendini vazgecilmez zannedecektir ona en güzel dersi zaman verecektir. hastaliklar baş gösterdiginde, disleri bir bir dökülüp yerine takma disler geldiginde, saclarina aklar yerleştiğinde, sırtı büküldüğünde, gençlik elden gittiğinde.. o zaman anlayacak kibirin ne kadar bos oldugunu.
önce gerçketen vazgeçilmez olduğuna inandırıp kapılmasını sağlarım bana bağlanıp beni vazgeçilmezi yaptığı an ben o havaya girerim görür
İlk ondan vazgeçerek başlarım ilk dersimiz bu
Ders 2: izlede gör sensiz nasıl yaşanıyo
Ders 3: giden dönmez unutma
Konu: Ben sensiz yaşayamam demedim senle başka yaşarım dedim
Sonuç: şimdi bambaşka yaşıyorum
:)))) FİNİSHHH
teşekkür ederim
soruyu anlayarak cevap verdigin için:)
Ben tesekkür ederim cevabımı anladığın için biraz karışık olmuş olabilir kusuruma bakma :)
ben kendimden bile vazgeçiyorum bazen derim anlar zaten :D
Cevap
4Cevap
Baglanmicaksin siiri cok seviyorum.
Ama ellimizde degilki galiba delice ve körü körüne sevince baglanmamak ya da bir kere yasayip dersini almak gerek.
Nerde igneleyici söz yaparsa onu yapmak/yapmamak gerek uzun bir sürec olcak ama olur. Kendinle bir savasa girmis olcan cünkü sen sen olmicaksin bir süre pes edilinmeze ders berilir...
Uzun süre konuşmazdım arayıp sormazdım durup dururken, arkadaşlarımla daha fazla takıldığımı belli ederdim alttan alttan böylece benim hayatımda tek o varmış havalarından çıkardı ayar çekerdi kendine bence.
O totoyu ilk indirirdim.
Umursamayarak isteye isteye kırarak..
Canını acıtarak sonra da sıkıldım senden diyip giderdim, koşar dururdu peşimden.
En güzel ders terk et o zaman anlar hayatta kimse vazgeçilmez değildir...
Tüp bitince sallarız, pil bitince ısırırız, şampuan bitince su döküp çalkalarız. Bittiğinde vazgeçmemek bizim genimizde var.
Kimse vazgeçilmez değildir, vazgeçtiklerim bunu iyi bilir demiş biri😊
😊 onu kendisiyle yalnız bırakırım..
Sırf şarkılara bakıyorum az önceden beri😀😁
g*t gibi ortada bırakarak
Ondan vazgeçerek.
bence vazgecmek yetmez
daha derin olmalı:)
Umursamamak onu yok saymak
Vaz geçerek :D
Alan içi dersler olarak bu konuyu secmeli
GÜLE GÜLE diyerek
eigler gitmiş üühühü
vazgeçerek :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar