Siz bir marka olsaydınız hangisi olurdunuz ben apple olurdum çünkü çok kaliteliyim?

Bir marka olmak isteseydiniz hangi marka olmak isterdiniz
Siz bir marka olsaydınız hangisi olurdunuz ben apple olurdum çünkü çok kaliteliyim?
Cevapla