Hiçbir şey yapasım yok, çok yorgun bitkin hissediyorum kendimi. Neden?

Bir sürü planım var, yapmam gereken şeyler var ama elimi kaldıracak gücüm yok. Hayattan bezmişim gibi hissediyorum. Acil ihtiyaçlar dışında yatağımdan hiç çıkmıyorum. Başkalarına bakıyorum, hayat enerjileri hiç bitmiyor, istedikleri her şeyi elde ediyorlar. Ben ise yatağım ve internetim dışında hiçbir şeyle uğraşmak istemiyorum. Neden böyle oldum sizce? Ne yapmalıyım?
Hiçbir şey yapasım yok, çok yorgun bitkin hissediyorum kendimi. Neden?
Cevapla