Güncellemeler
+1 yıl
Lise3 e geçtim bu dönem. üni ye daha 2 senem var o zamana kadar geçer mi sizce? herkes yaşamıştır diye düşünüyorum böyle şeyleri :P bilmiyorum sizce ergenlikten mi oluyor?
bence bir tatile çık uzunca dinlen arkadaşım
teşekkürler buna ihtiyacım var :x
Cevap
1Cevap
Aynı durum bendede var geçtimi
Yaş kaç bro :)
lise 3 işte bro :D anla
18 yaş altısın ihbar edildin :)
yoo tam 18im lise3 geç yazıldım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar