Yapmak istemediğim şeyler yapıyorum bunun bir nedeni var mi?

Arkadaşlar gerçekten yapmak istemediğim şeyler yapıyorum. eskiden ileirde böyle şeyler yapıcaksın , yaşıycaksın deseler inanmazdım küçükken falan işte ama şimdi bilmiyorum neden böyle oluyor. hayata karşı da saldım kendimi bu isteyerek yaptığım bişey değil son bir iki senedir böyle hissediyorum uyuşuk yorgun halsiz -_- hiçbirşeyi beğenmemeye başladım kendimi bile daha iyilerle kıyaslayıp üzüyorum kendimi en iyi diye bişey yok elbette daha iyileri her zaman olucak ama yapıyorum işte bilmiyorum kendimi bu yüzden beğenmiyorum kendime güvenim yok özgüvenim yok tip olarak yakışıklı sayılırım ama bunu kendime yaptığım için bu yokmuş gibi yapıyorum. arkadaşlarım kızlar çevrem sürekli söylüyorlar arada bende beğeniyorum kendimi ama kısa sürüyor işte. okulda da geçen sene 2 kız teklif etmişti ama ben kabul etmemiştim kızların güzel olup olmamasıyla ilgisi yoktu aslında ikisidide güzeldi ama hiç halim yoktu onlarla uğraşamazdım biraz yalnız kalmak istiyordum. Ergenlikten mi bilmiyorum ama böyle şeyler ne zaman geçer? ve en önemlisi geçer mi :P teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Lise3 e geçtim bu dönem. üni ye daha 2 senem var o zamana kadar geçer mi sizce? herkes yaşamıştır diye düşünüyorum böyle şeyleri :P bilmiyorum sizce ergenlikten mi oluyor?
Yapmak istemediğim şeyler yapıyorum bunun bir nedeni var mi?
Cevapla