Etrafımdaki herkes çok güzel olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç beğenmiyorum bunun nedeni ne?

Sanki dünyadaki en çirkin insan benmişim gibi geliyor.. Sevgilim ailem arkadaşlarım herkes çok güzel maşallah diyor ama ben kendimi hiiiççç beğenmiyorum hatta sevgilim bana nasıl bakıyor bu tipimle diye düşünüyorum ben de kendimi nasıl beğenebilirim biraz olsun :(
Etrafımdaki herkes çok güzel olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç beğenmiyorum bunun nedeni ne?
Cevapla