Aklı başında ve insanları iyi tanıyan biri bana yardım edebilirmi?

Hep kaybediyorum.. İnsan ilişkilerinde hep kaybeden taraf benim aşık olurum ama asla sevilmem hatta dalga geçerler iyi bir insanım arkadaşlarım gider başkalarıyla yakınlaşırlar ben ortada kalırım bunu ciddi söylüyorum hakkettiğim değeri neden alamıyorum ben nerede yanlış yapııyorum?
Aklı başında ve insanları iyi tanıyan biri bana yardım edebilirmi?
Cevapla