Kral Midas gibi yasamak istermiydin? Yani dokundugun altin olcak, istermiydin?
Ben isterdim. Sevdiklerime dokundugumda eldiven giyerdim
Ben isterdim. Sevdiklerime dokundugumda eldiven giyerdim
Hayir istemezdim cunku o zaman benim icin degerli kelimesinin bir anlami olmazdi sonucta bir esyanin degeri parmaklarimin ucunda olmus olucak
Evet eldiven guzel bir yontem :D bende isterdim o zaman :)
Bilinçli, olgun, rabbini, haddini, kendini bilen ve dünyanın geçici olduğunu bilip manevi hassasiyetli insanlar bu cevabı verir..! Hayır.
valla çokta güzel olurdu :) beni sinir edenlere dokunup altın yapar sonra da bozdurup bozdurup harcardım :)
Cevap
23Cevap
Kral midas eldiven giymeyi akıl edememiş eşi ve biricik kızı altın olmuş :) epey degerlenmişer yani ;)
Cem Yilmaz'i aklima getirdin.. yuh l*n .. demirden diyordu gerci o ama ayni mantik
Valla yanliz insanların pek isteyeceğini sanmıyorum :D
Nie altini bozfurup bozdurup yerler iste
Altın olmasını istediğim bir takım şeyler var elbet.
Eldivenin altın olmayacagına kendini inandırabiliyomusun
Altin gibi dokunusum varken neden dokundugum altin olsun isteyimki.
Dokunduğum her şey altın olsaydı , altının değeri düşerdi. Bu yüzden çabalamam gereken bir şey kalmazdı hayat çok anlamsız olurdu.
Olmaz yaa öyle. Sevdiğine dokunamazsın eşine dokunamazsın ozamanda dünya senin olsa ne anlamı var
Yok çişini yapmak tehlikeli olurdu =)
Kendi bedenin sayilmaz
Dokunduğum tek şey altım mk :(
dokunduğum herkesin iyi olmasını isterdim
midassın kulakları eşşek kulakları :D
Sevmediğimiz insanlara da dokunup satalım😄😄
Eldiven altın olmaz mıydı 😏
İsterdim sevdiklerime dokunmak çokta önemli değil
Eldiven altin olur giyemezdin
ohaa nasıl masturbasyon yapcam istemem :/
Bazı şeyler altın olsa sadece?
Eldivenle yeterince hissedemezsin istemezdim bn
Ten tene degmeli benc yoksa zevk vermez
Çikolata olsa daha iyi olur :)
Ne olacak ondan sonra. İstemem.
O zaman hissedemezsin ki.
Memeler hariç evet :D
İstemezdm
Ayrıca eldiveni giyemezdn çünkü altına donusurdu :D dokunmadan giyemezsn
Olsundu.
Hayir :/
Hayır^^
SAKAT BİR DURUM:))
İsterdim tabi 😁
ıstemezdım
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar