kendinizi bir nesneye benzetin mesala..
Ne olurdu..
Bıçakmı catalmı yoksa cöp kovasımı
Veyahut akla gelen başka birşeyler
Secim senin..
Ne olurdu..
Bıçakmı catalmı yoksa cöp kovasımı
Veyahut akla gelen başka birşeyler
Secim senin..
Kitaba benzetirdim herhalde.
Bir kadin atasozu der ki;
kitap gibi kadinlari imlasi bozuk erkekler okuyamazzz...
Bardak...
Eline alan su koyarsa su, serbet koyarsa serbet, zehir koyarsa zehir veririm ona...
https://i.hizliresim.com/Dl260z.jpg
buzullar;
sessiz, sakin, soğuk, kırılgan, kendi hallerinde ^-^
navigasyon, adresi ne kadar doğru söylersen söyle hep yanlış yere götürürüm :)
Cevap
5Cevap
Evin bir köşesindeki antika vazo, hem degerli hem de işe yaramaz..
https://i.hizliresim.com/ZDv85g.jpg
bu tam olarak
Kitap. Bana ne kadar değer verirsen o kadar değerli olurum
At gözlügüne benzetiyorum kendimi:D
Şanssız...
Ayna...
Pirlanta 😁😎
kitap
Biberim ben. :):
Eletroşok :)
anahtarlık
Kütük..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar