Sevdiğim kişi fazlasıyla çapkın birisi, bu durumda ne yapmalıyım?

Sorum şu ki; hoşlandığım çocukla çok iyi arkadaş olmasamda 2-3 yıldır kiminle çıkmak istedi kimlerle konuştu hep biliyorum. Tanıdığım en çapkın insandır kesinlikle. Her kıza yan gözle bakanlardan. Ama ben onu ciddi ciddi seviyorum o beni henüz değil. Düşündümde olurda bu iş olursa nası olcak :) Yani elbette bir gün bu işleri bırakıcak birisini gerçekten sevcek ama bana öyle bi teklifle gelirse ben hangi gruptayım nasıl bilicem gönül eğlendirdikleri mi yoksa gerçekten aşık oldugu biri mi? Test mi yapmam gerekicek? Bu işin olmasını çok istiyorum ama diğer yandanda olursa nasıl olur bilemiyorum. Şu anda internette bir sürü kızla yazışıyor 2 ay önce tam 4 kişiyle aynı anda çıkıyordu. Hayır gelmez ondan bırak demeyin çünkü biliyorum o elbet birgün bunları bırakıp birisine gerçekten bağlanıcak o kişi neden ben olmayayım..

Ne yapmalıyım? Daha uygun bi zamanı mı beklemeliyim uzaktan hamle yapmadan? Daha olgunlaşmasını falan yada ne yapsam ki?
Sevdiğim kişi fazlasıyla çapkın birisi, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla