Evet sert ve emir kipi kullanan birde begenime giren biriyse öteki insanları geride bırakıyor ve aklıma takılıyor. Manyak miyim ben?
Mesela pek dikkatimi çekmeyen bir oyuncu şimdi yeni bir dizide, ilişki durumu:karışık adlı dizide can karakteri sürekli sert ve emir kipi kullanıyor aslında bir o kadar hoş.
Çizsem bu kadar çizerim istediğim adamı. Yok ben öyle sıradan biriyle evlenmek istemiyorum mesela. Gözlerine baktığımda hem güven duymak hemde içim titresin istiyorum. Öteki insanlar daha güçsüz geliyor bana.
Sizce çok mu anormalim?
Not:soruya yorum yapalım ama mesajlara değil.
Mesela pek dikkatimi çekmeyen bir oyuncu şimdi yeni bir dizide, ilişki durumu:karışık adlı dizide can karakteri sürekli sert ve emir kipi kullanıyor aslında bir o kadar hoş.
Çizsem bu kadar çizerim istediğim adamı. Yok ben öyle sıradan biriyle evlenmek istemiyorum mesela. Gözlerine baktığımda hem güven duymak hemde içim titresin istiyorum. Öteki insanlar daha güçsüz geliyor bana.
Sizce çok mu anormalim?
Not:soruya yorum yapalım ama mesajlara değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar