Sürekli olumsuz şeylere inanıyorum. Herşeyim olmasına rağmen mutlu olamıyorum nedeni ne olabilir?

Ben üniversitede çok iyi bir bölümü bitirdim ve şimdi saygı duyulan bir mesleğim var. Ama hiç mutlu olamıyorum. Başıma hep kötü şeyler geliyor. Arkadaşım yok ve çok güzel olduğumu söylüyorlar ama sevgilim de yok olmasına da imkan yok. Kendimi çok mutsuz hissediyorum ben herkesi seviyorum ama beni neden sevmiyolar.
Güncellemeler
+1 yıl
Imkansiz çünkü beni kimse sevmez ve çevremde kimse yok
Sürekli olumsuz şeylere inanıyorum. Herşeyim olmasına rağmen mutlu olamıyorum nedeni ne olabilir?
Cevapla