Olanla ölene çare yok derler, peki o halde neden geçmişe bu kadar takılıyoruz?

Şunu yapmasaydım bu olurdu
böyle olmasaydı şöyle olurdu
Filan söyle dedi neden öyle dedi.
O hala hayatta oılsaydı belki farklı olurdu

Geçmişe takılmaktan bu günü yaşayamıyoruz
Sebebi ne ola ki?



Olanla ölene çare yok derler, peki o halde neden geçmişe bu kadar takılıyoruz?
Cevapla