Sebepsiz yere mutlu olup, sebepsiz yere mutsuz olduğunuz oluyor mu?

Bir anda hiç bir sebep yokken mutlu oluyor musunuz? yani böyle içinizde sanki aşıkmış gibi kelebekler uçuşuyor, enerjik hissediyorsunuz ama hiç bir neden yok bu taşkın mutluluk için

Ve bir anda aniden, kalbiniz sıkışıyor, içiniz daralıyor, neye üzüldüğünüzü bilmeden mutsuz hissediyor musunuz?

Bende mi bir tuhaflık var yoksa, herkesde böyle oluyor mu?
Sebepsiz yere mutlu olup, sebepsiz yere mutsuz olduğunuz oluyor mu?
Cevapla