Mevkii ve makam yönünden sizden önce gelen birine hiç laf soktuğunuz gönderme yaptığınız oldu mu? Neden? Nasıl?
Açıklar mısınız?
Açıklar mısınız?
oldu ..
genel müdürüme birisine yaptığı bir uygulamadan ötürü aynı şeyi size bir üstünüz yapsa tepkiniz ne olurdu diye serzenişte bulunmuştumm...
cok yaptım hangisini söyleyim
hangisi aklına gelirse :)
ne zaman niyetlensem ağzım dilim birbirine dolanır, laf sokucam diye rezil olur otururum :D
vah vahh :(
:D
Cevap
4Cevap
laf sokmak biraz liseli tarzında olabilir .Ben uygun cevap veririm derim :)
mevki makam başbakan mısınız yada bakan falan mı anlamadım .
vallahi ben mevki makam anlamam lafı yapıştırıyorum
Matematik Öğretmeni'ne sokmuştum bir kere ama hak etmişti. Bir de KS (Ders ismi ) hocasına...
:D
valla sinirlenirsem babamı tanımam zıçarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar