Yaptığınız en mazoşistçe ya da sadistçe şeyler neydi?

beni sevgilim aynı sınıftan bir kızla aldatmıştı.öğrendiğimde bir süre çaktırmadım. normal davrandım. sonra şarladım bağırdım ayrıldık neyse. sonra sürekli onları izlemeye başladım. aşk şarkılarını indirip dinliyordum.

sadistlik yaptım , yavru kedimiz hasta olmuştu. komşumuz da bende bir ilaç var sür iyileşir dedi. sürdüm kediyi yalandı. ilacı yuttu. arka ayakları felç oldu sonra da acı çekerek öldü. hala aptallığıma yanıyorum.
Yaptığınız en mazoşistçe ya da sadistçe şeyler neydi?
Cevapla